Cineco E-RT3: Maxík na baterky, který není žádné holátko

0
Cineco E-RT3
Zdroj: qqmtc

Ještě ani nestihl dosednout prach z agresivního příjezdu BMW C-Evolution a na trhu je další maxík na baterky. Tentokrát ale pozor, zaujme cenou a výbavou. Zákazník už nebude muset sáhnout tak hluboko do kapsy a základní výbava je mimořádně lákavá. 

Kombinace velkého dojezdu, maxiskútru a členství v rodině e-mobility, to je zdá se nový standard, který se začíná čím dál více dostává do popředí. 

Model E-RT3 byl vyvíjen jako alternativa k 300ccm spalovacím motorům (a skútrům) a podvozek zdědil od mateřských skútrů značky Zongshen. Lithiová baterie a elektromotor z něj ale udělali správného parťáka na delší cesty i krátké cukačky po městě.

Cineco E-RT3
Zdroj: inf.news

Maximální rychlost není oslňující, cca 120 km/h, nicméně celkový výkon 17kW a 530Nm na zadním kole z něj dělají slušného konkurenta, nemyslíte? Váha je pak cca 195 kg, což je bohužel daň celé této kategorie. 

SLEDUJTE TAKÉ

Působivější je ale dojezd, o který se stará baterie s parametry 72V/92Ah a který přesahuje 210 km na jedno nabití. Nabíjení je pak otázka 4/8 hodin do plného nabití podle toho, zda máte k dispozici fast charger, nebo klasickou síť. 

Parametry nejsou úplně daleko od vlajkové  lodi tohoto segmentu (BMW C-Evolution), nicméně cena je úplně jiná. Ve své domovině, je cena E-RT3 stanovena na 39800 juanů, což je cca 130.000,-Kč. Pokud byste se rozhodli si stroj pořídit, je třeba připočíst dovozní náklady, clo a DPH. Celková cena pak bude kolem 178.000,- Kč. No a to není ani polovina ceny právě BMW C-Evolution.

Možná si říkáte, že cena bude reflektovat horší výbavu, než má BMW, ale není tomu tak. V základu RT3jka nabízí systém EDT, TFT display, monitor tlaku v pneumatikách, nebo rozhraní BTT pro propojení telefonu a navigace. 

No, slušně našlapaná mašinka ten Cineco, nemyslíte?

REAGOVAT

Vyplňte komentář
Prosíme, zadejte své jméno