Se začátkem 46. ročníku Tokyo Motor Show, přichází Yamaha hned se dvěma novinkami. Nový Tricity 300 a futuristický koncept MW-VISION. Ovšem oba představené stroje jsou spíše obestřeny tajemstvím. Co nám tedy Yamaha vlastně sdělila?
Yamaha Tricity 300
Dalo by se říct, že se jedná o „sériovku“, o které krom fotek nic nevíme. Yamaha se rozhodla nesdělit jediný konkrétní technický údaj s tím, že všechno bude zveřejněno na začátku listopadu na veletrhu EICMA v Miláně. O novém skútru Tricity akorát víme, že je vybaven motorem Blue Core, což je název technologie, kterou Yamaha využívá například pro model Xmax 300.

Zvolená kubatura 300ccm je ideálním řešením, což jsme si ověřili uPiaggia MP3 300. Lze ji využívat i s řidičským oprávněním skupiny B. Své silné stránky ukáže jak v městském provozu, tak mimo něj a nové Tricity má překvapit i výbavou.
„Jsme připraveni udělat ještě lepší dojem nejlepší funkční výbavou ve své třídě, konkurenceschopnou cenou a nedostižnou kvalitou,“ přichází zpráva z Japonska. Jestli ovšem cena udrží krok s konkurenčním MP300, zůstává a ještě nějaký čas zůstane otázkou.
Novinka bude disponovat vyšším plexi a odpovídajícím prostorem pod sedlem, soudě dle dostupných materiálů. Zásadní změnou oproti 125/155 je zamykání přední nápravy, které využívá MP3, díky čemuž nemusíte při zastavování dávat nohy na zem.
MW-VISION

K tomuto futuristickému vozítku Yamaha říká: „Model byl vytvořený s cílem přinést lidem filozofii Kando prostřednictvím strhujících zážitků ze společného náklonu se strojem, kdy jezdec doslova se strojem splyne, což umožňuje právě platforma s více koly s možností náklonu.“ To by se skoro mohlo nazvat marketingové vyjádření. Yamaha alespoň doplnila, že MW-VISION disponuje zpátečkou a technologií udržování polohy.
„Mezi další specifika vozidla Yamaha MW-VISION patří interaktivní komunikace uživatele a stroje prostřednictvím zvuku a světla, což přináší zcela nové jízdní zážitky.“ Je vyjádření, které nám alespoň závěrem zapojí mozkové buňky.