Test: Piaggio MP3 400. Technologiemi prošpikovaný byznysmen

0
MP3 400 hpe Sport
Zdroj: LivePR

S modelem MP3 značka Piaggio mistrně vyřešila otázku městské mobility. Piaggio MP3 je první tříkolový skútr na světě a konkrétní odpověď na poptávku po snadno ovladatelných a bezpečných vozidlech, která projedou kolonou stejně lehce, jako se dostanou do centra z příměstského satelitu. Dnes si představíme žhavou novinku a to konkrétně model Piaggio MP3 400. 

MP3 400 představuje vrchol technologické vyspělosti skútrů vyráběných společností Piaggio Group, který uspokojí všechny potřeby každodenní mobility. Moderní a elegantní vzhled, ve kterém jsou zakomponovány prvky z automobilového světa, špičkové lakování a vysoká úroveň kvality zpracování.

Pokud jde o komfort, v kouřovém čelním plexištítu jsou integrované kryty rukojetí, zatímco polstrování sedla je vyplněno pohodlnou pěnou. Velká pozornost byla věnována pohodlí spolujezdce, který si může užívat komfortní velikost svojí části sedla, stejně jako opěrku a ergonomická madla.

SLEDUJTE TAKÉ

Velký podsedlový prostor spolu s vnitřním osvětlením je zde samozřejmostí. Pohodlně se do něj vejdou dvě přilby nebo brašna s laptopem. Systém otevírání sedla, který lze ovládat také dálkově pomocí funkce Bike Finder (dálkové zapínání směrovek) a aplikace Piaggio MIA, má elektronické odemykání a praktickou hydraulickou vzpěru, která usnadňuje otevírání a zavírání.

MP3 400 hpe Sport
Zdroj: LivePR

Motor 400 MP3 hpe s maximálním výkonem 26 kW (35,4 k) při 7000 ot. za min. a maximálním točivým momentem 37,7 Nm při 5500 ot. za min., postavený na základu předchozího motoru 350 cm3, který nahrazuje, se objevuje v modelu Piaggio MP3 poprvé.

Jedná se o čtyřtaktní čtyřventilový jednoválec s kapalinovým chlazením a vstřikováním paliva.Je výjimečný díky několika řešením, převzatým z motocyklu, jako například automatické vícelamelové mokré spojce, která zaručuje lepší a lineární přenos výkonu i při vysoké tepelné zátěži a zamezuje otravnému škubání, s jakým se můžete setkat u konvenční spojky při rozjezdu z místa.

SLEDUJTE TAKÉ

Netřeba dalších slov, detailní popis této novinky naleznete v našem letošním článku a všechny moje pocity z testování v přiloženém videu. Díky MP3 400, bylo mi potěšením.

REAGOVAT

Vyplňte komentář
Prosíme, zadejte své jméno