Test: Peugeot Pulsion 125i RS: Technologiemi nabitý skútr

0
Peugeot Pulsion 125i RS

Peugeot přišel v loňském roce s novinkou v podobě modelu Pulsion, který zároveň otevírá novou kategorii Urban GT. Jedná se o technologiemi nabitý skútr s výkonným motorem a sportovně střiženým design. Tentokrát jsme pro redakční test získali tento parádní kousek navíc ve verzi RS Midnight Blue, která v sobě hrdého francouze rozhodně nezapře. 

  • Systém i-Connect® pro propojení mobilního telefonu se skútrem. 
  • Barevný 5″ TFT displej pro zobrazení navigace, hovorů, zpráv atd. 
  • Bezklíčové zapalování SMART KEY s funkcí Find Me.
  • Denní LED svícení a ABS v kombinaci s SBC.
  • Automatické rozsvícení výstražných světel při prudkém brzdění.
  • Manuálně nastavitelný plexi štít.
  • Velký úložný prostor pro integrální i otevřenou přilbu.
  • Kotoučové brzdy vpředu i vzadu.

Technologie až na prvním místě 

Mezi hlavní lákadla modelu Pulsion RS patří systém i-Connect® vyvinutý ve spolupráci s automobilkou Peugeot. Na barevném 5″ TFT displeji se po propojení s telefonem zobrazují příchozí hovory, zprávy a další upozornění. Velkou výhodou je GPS navigace Here Wego s předplacenými aktualizacemi na 2 roky zdarma.

🔥 Sledujte nás: FacebookYoutubeInstagram

Systém i-Connect® dále nabízí údaje o venkovní teplotě, hladině paliva, průměrné spotřebě, dojezdu, čas a datum, teplotě motoru, stavu baterie, upozornění na servisní intervaly, počítadlo kilometrů a obrácený otáčkoměr, to vše je zabaleno do moderního grafického prostředí přístrojového panelu. U toho si lze nastavit úroveň a barvu podsvícení nebo si vybrat, které informace chce zobrazovat.

Peugeot Pulsion 125i RS

Peugeot Pulsion 125i RS disponuje bezklíčovým zapalováním SMART KEY s funkcí Find Me. Hlavní výhody tohoto řešení jsou jasné, odpadá starost s hledáním klíčku po kapsách, nikdy ho při parkování nezapomenete v zapalování a funkce Find Me rozbliká skútr na parkovišti. Zapalování má modře podsvícené lemování a umožňuje kromě nastartování skútru i uzamčení řídítek

Denní LED svícení je nesmírně účinné a v kombinaci se systémy ABS, SBC a automatickým rozsvícením výstražných světel při prudkém brzdění eliminuje spoustu rizik a dodá ještě více bezpečí. 

Peugeot Pulsion 125i RS

Srdce francouzského hrdiny  

Srdcem Pulsionu je již známý kapalinou chlazený motor Peugeot PowerMotion® 125i, který disponuje výkonem 10,6 kW, což je téměř hraniční hodnota, kterou můžete řídit i s řidičským oprávněním sk. B. Slušný je i kroutící moment, který hlásá hodnotu 11,9 Nm při 7 000 otáčkách. 

 

Skútrmagazín

 

Moderní technologie, výkonný motor, důraz na bezpečnost a kompaktní rozměry společně s velkým úložným prostorem, kam se vejde jedna integrální a jedna otevřená přilba, činí z Pulsionu stroj, který si zaslouží pozornost. 

Peugeot Pulsion 125i RS

Varianty, ceny a příslušenství

Za cenu 129.990 Kč je k dispozici varianta Pulsion RS ve dvou barevných provedeních. V námi testované barvě Midnight Blue a nebo ve variantě Mat Black. Touto verzí získáte také nízký zatmavený větrný štít a sportovní RS doplňky. 

Za cenu 127.900 Kč získáte verzi Allure, která se prodává v barvách Red Ultimate a Shining Titanium. Tato verze má stejně jako RS plnohodnotný systém i-Connect a vyšší plexi štít. 

Za cenu 124.900 Kč získáte verzi Active, která se prodává v barvě Black. Tato verze má také plnohodnotný systém i-Connect, vyšší plexi štít, ale s verzí Active přicházíte o propojitelnost s telefonem a GPS navigaci.

Peugeot ke skútrům nabízí i originální příslušenství. V nabídce naleznete deku na nohy (3.890 Kč), držák na telefon RAM Mounts (2.190 Kč), lakovaný kufr s opěrkou o objemu 39 l (3.790 Kč), nerezovou podlahu (2.290 Kč), opěrku spolujezdce (2.690 Kč), vysoké plexi (3.890 Kč), zadní nosič (1.990 Kč) a zateplené kryty rukou (1.490 Kč).

Skútr Peugeot Pulsion 125i RS jsme opět vzal do naší spřátelené motoškoly, kde jsme se jí společně s naším kamarádem a „skútrguru” Jirkou Sedláčkem podívali na zoubek detailněji. Toto a mnohem více naleznete v přiloženém videu. 

Technické informace:             

  • Typ motoru: 4 takt
  • Objem: 125 ccm
  • Výkon: 10,6 kW při 9 000 ot./min.
  • Kroutící moment: 11,9 Nm při 7 000 ot./min.
  • Maximální rychlost: 110 km/h (námi naměřená 118 km/h)
  • Spotřeba: 2,9 l/100 km (námi naměřená 3,1 l/100 km)
  • Chlazení: Kapalinou
  • Emisní norma: Euro 4
  • Palivový systém: Elektronické vstřikování
  • Brzdný systém: ABS, SBC
  • Přední brzda: Kotoučová, Ø260 mm
  • Zadní brzda: Kotoučová, Ø210 mm
  • Přední vidlice: Hydraulická teleskopická vidlice
  • Zadní tlumič: Nastavitelný dvojitý hydraulický tlumič
  • Přední kolo: Michelin CityGrip 120/70-14
  • Zadní kolo: Michelin CityGrip 140/60-13
  • Délka: 1 970 mm
  • Šířka: 760 mm
  • Výška: 1 133 mm
  • Rozvor: 1 435 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 176 kg
  • Objem palivové nádrže: 12 litrů
  • Výška sedla: 790 mm
  • Převodovka: Automatická

REAGOVAT

Vyplňte komentář
Prosíme, zadejte své jméno