re.volt carsharing na investicích nasbíral již 17 milionů Kč

0
re.volt
Foto: re.volt

Popularita sdílených přibližovadel v metropoli stále stoupá, a tak roste i jejich množství. Část kapitálu nyní společnost vložila do nákupu nových elektrokoloběžek, které nasadí na konci ledna. Otázkou času byl pro re.volt také vstup nového většího investora. Stal se jím Tomáš Färber, který podporuje koncept elektromobility nejen svým novým 30% podílem, ale i velmi aktivním přístupem.

Ekologické dopady dopravy jsou stále závažnějším tématem. Projekt podporující snižování emisí proto s nadcházejícím rokem přilákal nového investora, slovenského podnikatele Tomáše Färbera. Environmentální aspekt carsharingu byl pro něj rozhodujícím faktorem. ,,Každé ráno vidím v oblíbeném Denníku N hodnotu CO2 v ovzduší. V nevědomosti, která ovšem nikoho neomlouvá, jsem i já 40 let devastoval naši planetu. Rozhodl jsem se, že se raději vydám cestou odpovědnosti a těší mě, že k tomu můžu pomáhat dalším. Čím více lidí bude používat re.volt, tím víc se bude snižovat hodnota CO2, a tak i náš kolektivní dluh vůči přírodě. Chci proto udělat maximum,” okomentoval svůj vstup Färber, ve startupovém prostředí známý např. díky založení společnosti Tom Horn Gaming, Trust Pay nebo Puurex. Dalších 10 % podílu vlastní po úspěšné crowdfundingové kampani na portálu Fundlift investoři z řad široké veřejnosti. Zbytek patří zakladatelům re.volt, CEO Pavlu Kuchtovi a CTO Martinovi Matouškovi.

re.volt
Foto: re.volt

Ve znamení soustavného rozvoje se ponese celý rok 2020. V plánu je nasazení 150 investičních motorek a 450 elektrokoloběžek, které jsou pro stáj re.volt novinkou. Do provozu se v prvním čtvrtletí dostanou také první auta z projektu Sdílej fáro. Další novinkou je též fakt, že se zóna re.volt bude dynamicky měnit podle počtu vozidel v provozu. Např. v zimě, kdy jsou z ulic až do března staženy motorky a skútry, se uživatelům menším okruhem přiblíží dostupná auta a koloběžky. CTO Martin Matoušek se těší také na implementaci nových technických řešení: ,,Do optimalizace výskytu vozidel bude zapojen machine learning. Od počátku o jízdách sbíráme velké množství dat, které chceme aktivně využít pro zlepšování uživatelského pohodlí.”

Přečtěte si také: ŠKODA AUTO DigiLab v Praze spouští službu sdílených elektrických skútrů

Re.volt je ve sdílené dopravě už od roku 2018. Projekt funguje ve smyslu komplexního sdílení – nejen ve smyslu využívání vozů, ale také pro svůj ekonomický model. Zájemci o investici s ročním zhodnocením přes 50 % se mohou stále zapojit. Svůj podíl v ekologicky orientovaném dopravním startupu tak může mít každý, kdo projeví zájem.

re.volt
Foto: re.volt

Velmi zajímavá se již před startem prokázala výzva Kup koloběžku a vydělávej. Právě ta zaznamenala velký ohlas ještě před svým oficiálním spuštěním, a to prodejem 177 ks koloběžek při ceně 12 500 Kč za kus. K zastižení v ulicích budou společně s výhodnými startovacími balíčky pro otužilce od poloviny ledna. Veškeré podmínky investičních projektů re.volt podrobně uvádí na svém webu. Pražští vlastníci osobních vozů by tam neměli přehlédnout kampaň Sdílej fáro a vydělávej, jejímž prostřednictvím mohou získávat 75 % ze zisku vozidla.

REAGOVAT

Vyplňte komentář
Prosíme, zadejte své jméno