Kymco Agility 300i ABS: třístovka z legendární rodiny

0
Kymco Agility 300i ABS
Foto: Facebook / @kymcoitaliakmi

Po úspěchu ve verzích 50, 125 a 200ccm, získává Agility zastoupení i v kategorii 300ccm. Jednoválcový, kapalinou chlazený, dvouventilový motor OHC o obsahu 276 ccm zajišťuje homologaci Euro 4. Poskytuje 23,1 koní a maximální točivý moment více než 22 N.m. Rám je z ocelových trubek se speciálním vyztužením v místě řídítek. 

AGILITY 300i ABS je další člen této již legendární rodiny. A recept, který již roky funguje v nižších segmentech, nyní KYMCO přenáší i do kategorie třístovek. Podvozek je osazen různými průměry kol (16 palců vpředu a 14 vzadu) s designem evokujícím drátěná kola. Pro spolujezdce je připraveno samostatná vyvýšená sedačka a výklopné stupačky. Úložný prostor pod sedlem nabízí umístění až dvou integrálních přileb. Osvětlení skútru je osazené kompletně LED technologií. 

Kymco AGILITY 300i ABS lze získat již za 114 990 Kč. K tomu navíc získáte čelní štít a chrániče rukou. Tuto novinku si můžete osobně prohlédnout na právě probíhajícím Motosalonu v Brně. 

TECHNICKÁ DATA

  • Výkon : 17,0 kw (23,1 PS) při 8.000 U/min
  • Hmotnost provozní: 191 kg
  • Hmotnost celková: 341 kg
  • Rozměry (d / š / v): 2200 / 765 / 1280 -1560 mm
  • Výška sedla: 790 mm
  • Objem nádrže: 13 l
  • Motor: kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec se 2 ventily a vstřikováním paliva
  • Zdvihový objem: 276 ccm
  • Startér: elektrický
  • Spojka: odstředivá
  • Převodovka: bezestupňový variátor
  • Přední odpružení: hydraulická teleskopická vidlice
  • Zadní odpružení: jednostranná kyvná vidlice, hydr. tlumená (2 tlumiče se seřiditelným předpětím pružiny)
  • Brzdy vpředu: 1 Wave kotouč (300 mm ø) s ABS
  • Brzdy vzadu : 1 Wave kotouč (240 mm ø) s ABS
  • Pneumatiky vpředu: 110/70-16
  • Pneumatiky vzadu: 140/70-14
  • Spotřeba / emise: EURO 4 / spotřeba paliva (l/100 km) Ø 3,5l;
  • CO2 emise 80g/km

Skútrmagazín hledá externí parťáky

  • Redaktor/ka – novinky ze světa skútrů
  • Reportér/ka – reportáže z akcí, srazů a dalších míst
  • Testování skútrů – nezávislé a odborné testy
  • Cestovatelé – podělte se o vaše cestopisy

V případě zájmu piště na redakce@skutrmagazin.cz

REAGOVAT

Vyplňte komentář
Prosíme, zadejte své jméno